Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Mer utvilad idag då jag sovit som ett litet barn inatt. Skönt!
Gjort: Kikat lite i tidningen, planerat för måndag den 2 augusti, sammanställt lite intervjufrågor inför ett uppdrag i helgen.
Gör: Jag njuter nog rätt bra av att bara Vara i Nuet just nu. Och av de mörklila molnen som hägrar ovan sjön. Jisses så vackert!
Planer: Medan Leon sover på förmiddagen ska jag röja undan lite (det är röjt nu men då Leon vaknar blir det oröjt, jag lovar!) och hoppas på att kunna jobba undan lite mer. Ju mer jobb då ju mer läsning ikväll. I eftermiddag kommer bästa C med lilla M och stora N (nej han är inte onormalt stor på något sätt, ville bara upplysa om att han är vuxen) upp på besök, det ska bli trevligt då det var läääänge sedan vi sågs. Synd att J jobbar. Ikväll efter middagen är det byamöte med vår intresseförening så jag skickar Johan och är hemma och lägger Leon. Vi har lite idéer som vi med spänning ser fram emot hur de kommer att bemötas.
Bästa: Att jag hittat en ny underbar blogg! Nej, det är inte den här i inlägget nedan...kika in här så får ni se! Vilken dag med två nya, riktiga Malin-härliga, bloggar! Och ja, det är samma person bakom dem vilket kanske förklarar gillandet? ;)
I behov av förändring: Mycket och inget. Men kanske främst självuppfattningen i nuläget.
Leon : Fick busa sista gången på ett tag med kusiner, faster och farbror igår och oj, så skoj han hade! Det är så härligt att se och han har världens finaste kusiner som verkligen avgudar honom!
Väder: Kan nog bli en halvdan dag...

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0