Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lycklig så lycklig... :D
Gjort: Vinkat iväg Johan som åkt till brädgården med överblivet virke och lite annat byggmaterial, dragit ner alla rullgardiner för att hålla hettan ute...
Gör: Bloggar liiiite grand, tack för att jag förberett inlägg!
Planer: Idag bär det av till Johans familjs sommarställe för att träffa syster och svägerska med man och barn, alltså Leons underbara storkusiner L och O!
Bästa: Att vi hade en så otroligt mysig gårdag tillsammans med fina! Oj, oj, så gott livet är just nu!
I behov av förändring: Jag väntar på lite viktiga besked som jag hoppas på att få snart, annars så!
Leon : Fick för sig att vakna tidigt idag så nu antar jag att han kommer att sova på väg till landet. Vissa dgaar sover han knappt nu så jag tror inte han kommer att sova sen i höst då Johan är hemma. Men han sover ju så himla bra och många timmar på nätterna så jag förstår att det inte behhövs.
Väder: Sol och halvmulet, hoppas på det sistnämnda idag. Den här värmen alltså, jag som är en sådan urbota vintermänniska trivs inte nu!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0