Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lite orolig inombords...saker och ting verkar inte riktigt bli som jag tänkt och det gör mig stressad.
Gjort: Morgonmyst i sängen och kikat i tidningen.
Gör: Äter en frukostmacka och dricker mängder med vatten.
Planer: Nu ska vi ta ett par dagar bara vi i familjen och vara tillsammans! Det har varit fullt upp i ett kör i snart 3 veckor så nu orkar vi inte mer. Idag ska vi in och handla lite men annars ska vi mest räkna moln tills på söndag då vi får härligt främmande i form av Leons storkusiner! :D
Bästa: Att det förmodligen blir mulet imorgon. Så efterlängtat och välkommet!
I behov av förändring: Att WordPress inte alls är lika enkelt bloggverktyg som blogg.se Argh, jag får panik! Jag hinner inte med detta! :(
Leon : Dessa varma dagar ger ju lika varma nätter. Så istället för att sova i varm pyjamas (även de med korta ben och ärmar blir outhärdliga i denna värme) sover han i blöja och de underbyxor som var på modet för små barn för 10 - 15 år sedan, trots att de hade blöja. Perfekt att sova så naken man kan tillåta en icke-torr-kille att göra medan underbyxan förhindrar eventuellt pillande på blöjan som kan göra att den lossnar och ställer till med renbäddning mitt i natten. ;)
Väder: Som vanligt strålande sol och inga moln.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Ika

Hoppas att ni kommer att trivas med wordpress när ni väl vant er! Själv har jag aldrig stött på en bättre bloggportal, och kan ibland bli så frustrerad av att läsa och kommentera bloggar på portaler som inte är lika smidiga. Att ekoblogg lämnar blogg.se för wordpress är något jag själv är väldigt glad över, har helst så lite som möjligt med blogg.se att göra. :)

2010-07-15 @ 18:09:17
URL: http://cassiopeia81.wordpress.com/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekolbogg

2010-07-19 @ 10:21:40
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Ika: Jag är helt övertygad om att det kommer att bli super! :) Jag längtar så till den 2 aug, det var var lite för många features som jag inte fick till och inte var medveten om (my bad, jag skulle kollat upp det tidigare) och som helt plötsligt tog upp all tid.

2010-07-19 @ 10:23:06
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0