Får jag presentera? Ta-daa; motions-härken...

dsc05376 (MMS)

Får jag presentera? Ta-daa; motions-härken! Har fått kommentarer och flera mail om vad det var så jag tänkte att jag måste bjuda på en bild! Min OrbiTrec Platinum från Tvins (www.tvins.com) har hängt med i 4 år nu och ja, jag är faktiskt mycket nöjd med den. Den eliptiska rörelsen blir perfekt för mig som får ont i knäna av att springa vanligt då man på denna står och cyklar med benen samtidigt som man gör stak-liknande rörelser, som vid skidåkning, med armarna. Man ser inte klok ut men det är otroligt effektivt. :P För ca. 500 :- kan man fynda en i andrahand på begagnatbörsarna. Så nu vet ni vem Härken är. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0