Här steks kikärtsnitzlar för glatta livet ...

dsc05314 (MMS)

Här steks kikärtsnitzlar för glatta livet inför en god middag innan en av sommarens stora musikhöjdpunkter! Dessa snitzlar med dragonsås är lika galet goda som jag är galet lyckligt! Jag har sagt det otaliga gånger förr men det tål att sägas igen; detta flöde! Wow! Att kunna tillåta mig själv att släppa taget och bara vara, förvissad om att all gott bara väntar, är det bästa och mest intelligenta jag gjort. Det är nämligen sedan jag gjort det som några av de trevligaste sakerna i mitt liv, speciellt på det yrkesmässiga planet, kommit till mig. Nu vankas tidig middag! Smaklig spis!


Kommentarer
Postat av: Marita

Dom ser goda ut, jag skulle gärna vilja ha det receptet kommer du att lägga ut det på bloggen annars så får du gärna maila mig.Hoppas att ni får en trevlig kväll.

Kram

2010-07-07 @ 20:08:09
Postat av: Susanne

men hallå! du får inte fresta på det där viset och inte skriva ut receptet! :)

2010-07-07 @ 23:18:16
URL: http://whippeternal.wordpress.com/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Marita: Jag tror det finns, ska kolla. Annars lägger jag upp det i veckan! :)



Susanne: Ha, ha, det kommer endera en länk om det redan finns publicerat, annars lägger jag upp det! ;)

2010-07-11 @ 09:50:05
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0