Idag kom min fina drömpuppa från Kreativ I...

dsc05295 (MMS)

Idag kom min fina drömpuppa från Kreativ Insikt (www.kreativinsikt.se) som jag fått för att jag tecknat en prenumeration på det andliga magasinet Nära. Drömpuppan är ett nickelfritt hänge med en ring med texten 'Drömmarna är våra vägvisare. Puppan går att skruva upp och innuti finns en ihoprullad papperslapp där man kan skriva ner en dröm, affirmation, citat, ordspråk eller varför inte ett livsmotto? Jag har nedtecknat något som förblir hemligt och fäst puppan på handväskan. Andra passande ställen kan vara byxhällan, nyckelringen eller i en kedja om halsen. För varje steg var dag kommer man således lite närmare sin dröm. Då nu detta är en gåva såg jag inte priset men jag har för mig någonstans i bakhuvudet att den kostar 89 :-. Som allt annat fantastiskt Carolina Gårdheim och Kreativ Insikt ligger bakom kostar den inte någon förmögenhet i alla fall - detta för att alla ska kunna känna att man kan ta sig råd att köpa det man mår bra av. Jag tycker detta är en bra, icke-ekologisk, gåva att ge till sig själv eller någon annan man tycker om. :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!



Det var från mig ja!

Här kan du hitta fläktarna:

http://www.tassalogen.com/shop/details.php?productid=677



Hoppas ni har det underbart i sommarvärmen!



Så fin Leons stuga blev förresten!

2010-07-05 @ 15:06:21
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Annelie: Toppen! Tack snälla! Och detsamma till er!



Kramar!

2010-07-06 @ 17:46:33
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0