Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Trött men ofantligt lycklig! Livet är ju så underbart! :D
Gjort: Förberett lite här hemma inför kvällen, plockat ur en diskmaskin, sett på misären i tvättstugan och insett att jag nog måste kavla upp ärmarna idag! :(
Gör: Bara njuter...det är fantastiskt att få vara med då världen vaknar!
Planer: Idag blir vi hemma, jag ska rensa lite i en rabatt då Leon sover och ska städa lite inomhus. Måste som sagt även ta itu med tvättstugan, det är tur jag har en liten hjälpreda! ;)
Bästa: Att jag snart får gå ut och ta dagens första titt på våra odlingar, det är rikedom det! Oj,oj, oj!
I behov av förändring: Min mamma är på vift ett par dagar och jag saknar att inte prata med henne lika dagligdags som jag annars gör...
Leon : Sussar gott på eko-kudden och laddar energi för en ny dag. Vi ska till BVC innan midsommar och jag är ganska säker på att vår sköterska A kommer att häpna över det som hänt sedan 18 månaders kollen i mitten av april! :) Liten blir stor och man hinner knappt med!
Väder: Soligt nu men ortstidningen (som för övrigt har Sveriges sämsta och opålitliga väderleksprognos) varnar för regn så vi ser väl...men vädret spelar ingen roll för mig, det är inte det som avgör mitt sinnelag!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0