Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Gaaah! Denna trötthet! :(
Gjort: Minsta möjliga hittills, det är direkt inte förmiddag. ;)
Gör: Försöker övertala Johan om att ett tvättställ i säljbörsen för 100 :- är bra mycket bättre än vårt nere med en stor spricka i och en blandare som inte längre håller tätt, trots otaliga byten av packningar. Vi får se, kanske får jag mig ett tvättställ i födelsedagspresent? :P
Planer: Idag åker vi och handlar efter lunch och på förmiddagen ska jag ta det lugnt tänkte jag. Det känns som om jag gjort mig förtjänt av det. Ikväll ska det bakas bullar för glatta livet. Det är aningens omotiverat att baka då man själv inte fikar av det.
Bästa: "The shift" som jag upplevde igår under healingen hos Caroline. Wow! Det håller i sig ännu idag så jag går runt i ett mysigt flow och bara är. Måtte detta aldrig avta!
I behov av förändring: Varför tror alla att jag fyller år den 16e? :S Det inkom under gårdagskvällen ett flertal SMS från folk som verkade skulle gå och lägga sig och kom på att just det, Malin fyller ju år idag. Men nej, serru! Ni hade allt kunnat lagt er i lugn och ro och grattat idag! ;) Men tack, ni var bland de allra första! :D
Leon : Oj så han drömt inatt. Kring midnatt tror jag han drömde om oss för han blev så arg då vi kom in trots att han ropade mamma, mamma innan. ;) Lill-vännen, tur han har lätt för att somna om!
Väder: Ännu morgonsol men det utlovas moln idag. Kallt är det dock ännu, kring 9 grader.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad gott med bullar mmmm, hade jag bott granne med dig hade jag kommit och fikat ;P.



GRATTIS,GRATTIS PÅ DIN DAG!

2010-06-17 @ 15:31:54
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ser att du är så trött nuförtiden? Med barn??? ;P Jag är också väldigt trött... men tror det beror på vädret... och en liten förkylning... och allt för sena kvällar för småbarnsmamman...

2010-06-17 @ 21:40:20
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Du hade varit mer än välkommen! :D



Nadia: Nix, det är jag inte. Och hade jag varit det hade jag absolut inte svarat på det i en kommentar här på bloggen. Det beror på att vi haft för mycket att göra och för lite tid helt enkelt. Bad equation...

2010-06-21 @ 06:12:56
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0