Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Men herrejisses så trött jag är! :( Blä...tur det är fredag och sovmorgon imorgon! Behöver ladda inför denna helg som kommer att bli allt annat än lugn och vilsam!
Gjort: Typ inte ens vaknat ännu...
Gör: Läser lite bloggar och kollar lite eko-sidor... :D
Planer: Vi ska helghandla in eftermiddag, annars blir det lugna gatan.
Bästa: Massagen igår var gudomlig, om än ömsint ;), så det känns mjukt och skönt i kroppen idag och jag är inte på långa vägar lika stel som igår innan den!
I behov av förändring: Vad jag längtar tills vi byter portal så vi kan tidsinställa inläggen och på så vis förprogrammera när de ska publiceras. Då kan de spridas ut under dagen så slipper ni bombarderas med dem på morgonen, sen inget mer...snart så!
Leon : Igår var han på grodjakt på Lyckobackens domäner, gud så jag skrattade då han inte fick fatt i den! Ni får se mer sen! ;)
Väder: Just nu regnar det och är mys-mulet. Det spelar ingen roll då varken jag eller Johan identifierar oss med vädret. Till helgen verkar det dock ska bli bra och det är skönt eftersom de 7 st. som kommer hit för att hjälpa oss med stängslet (ni är bäst i världen!!!) förmodligen gör det! ;)

Malin ♣ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0