Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Argh, så seg jag är! Helgen är verkligen välkommen då förra helgen var galet intensiv! Även om vi ska jobba även denna helg så ska vi mysa med film och eko-popcorn på kvällarna och njuta lite mer av ledigheten och varandra!
Gjort: Har brett mig en smarrig frukostmacka och tänkte hugga in på den!
Gör: Håller på att lära mig lite bok-relaterade program...spännande det här! ;)
Planer: Så ute, fixa middag då fina M kommer till Lyckobacken ikväll och sedan njuta av min älskade sons sällskap! Gud, jag älskar verkligen att vara hemma!!! ♥
Bästa: Att det var mer än OK på mitt nya jobb igår! Kollegorna var superrara och stället kändes nostalgi-retro, som då man själv minns tillbaka på lekis-tiden. Det blir bra i höst, det vet jag! :D
I behov av förändring: -
Leon : Han tyckte det var skoj på förskolan igår. Otroligt kul att se hur mycket vår lille kille utvecklats! :D
Väder: Solen lyser från en klarblå himmel! Lovley!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0