Efter ett oväntat och otroligt givande sam...

dsc05023 (MMS)

Efter ett oväntat och otroligt givande samtal måste jag bara slå mig ner på farstukvisten en stund och bara vara i solskenet. Så mycket värme och ljus spreds över telelinjen att jag är alldeles tagen. Vilka människor det finns där ute! Att det finns fler som delar våra tankar om tankens kraft och om att ha en positiv, glädjefylld syn på tillvaron, det är så mäktigt och stort! Jag måste samla mig lite och insupa allt detta nu innan jag kan återgå till täckbarken i rabatten...


Kommentarer
Postat av: Balanse

Gleder meg med deg! Og sannelig er det viktig å skrive om det også, slik at det spres videre gjennom Universet :)

2010-06-11 @ 12:13:57
URL: http://okohagen.wordpress.com/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Balanse: Ja, men precis så är det ju! Ut med det goda i universum så att det får kraft och energi att resa vidare! :)

2010-06-14 @ 05:29:57
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0