Jag har i princip bott i mina ekologiska s...

dsc05252 (MMS)

Jag har i princip bott i mina ekologiska sommar-skor från Docksta sko, precis som med näbbkängorna jag fick i vintras. Både ballerinaskorna samt de slippers vi båda fick är fruktansvärt bekväma. Igår tog jag på mig ett par andra, gamla och ändå hyfsat ingådda, ballerinaskor och kunde på kvällskvisten stoltsera med en vattenfylld blåsa på vardera stortå. :( Dockstas skor är helt enkelt det mina fötter helst traskar runt i. Vill man ta en titt på deras utbud av ekologiska kvalitétsskor går det alldeles utmärkt att klicka på deras reklambanner under Våra samarbetspartners. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

när jag har mer pengar ska jag helt klart köpa ett par docksta skor!

2010-06-30 @ 18:35:42
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah, stackare där!! Supersnyggt nagellack har du i alla fall, du får trösta dig med det=)

Kramar!

2010-06-30 @ 21:40:36
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Ja, de är otroligt sköna. Och hållbara! Så de känns verkligen som en investering!



Anna: Ha, ha, ja kanslke det! ;)



Kramalin

2010-07-05 @ 09:09:57
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0