Claras underbara tidning!

Nu är Claras tidning klar att beställas och kommer att levereras under vecka 13.

Clara själv skriver så här om sin tidning;



Bild lånad härifrån, fotograf Clara Lidström.

"Första numret landar på omkring 36-40 sidor. Massa läsning och inspirerande bilder. I första numret bjuder jag på annorlunda påskbuffé och roliga vårpyssel. Du får följa med till vackra norrlandshem (bland annat mitt eget!) och träffa det unga paret som valt ett annorlunda liv som mjölkbönder – mitt i den norrländska myllan. Jag behandlar högt och lågt – boktips, korsord och djuplodande reportage. Inredning, DIY, ekotips, matlagning och skönhet. En guldkantad hjälpreda i vardagen. En ny slags tidning helt enkelt.

Jag hoppas ni kommer gilla den. Om jag skulle likna den vid något annat skulle jag säga Allers á 50-tal möter  Lantliv och blir förälskad och får en liten Lula. Som min blogg är ungefär."

Med andra ord kommer då jag att älska den som älskar hennes blogg!!! Och jag ser fram emot att det faktiskt kommer att vara ca. 40 sidor med innehåll och inte 1/3 reklam som i kommersiella tidningar.

Denna tidning beställer man på ett otroligt smidigt sätt; man klickar här för att komma till en SMS-tjänst och beställer och betalar på så vis de 40 :- tidningen kommer att kosta. Detta gäller svenskar, bor man i ett annat land skickar man 5 € i ett kuvert, men det framgår på sidan.

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Estela

Spännande...

2010-03-05 @ 08:46:48
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Estela: Ja, den är otroligt efterlängtad här hemma!

2010-03-05 @ 09:40:22
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

Åh tack fina du!

2010-03-05 @ 09:50:56
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Lisa

OH. längtar. måste beställa den.

2010-03-05 @ 23:00:47
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

underbaraclara: Men självklart!!! :D



Lisa: Ja, det måste du, tror den är alldeles underbar!

2010-03-06 @ 07:37:37
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0