Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så glad, förväntansfull & laddad!
Gjort: Ingenting speciellt ännu.
Gör: Bloggar och kikar på min underbara familj! ♥
Planer: Eftermiddagen ska tillbringas hos Mr. Zid för att tatuera lite mera. Denna gång ska Johan vara med för Zid ska frihandstatuera liljorna och det tyckte konstnärs-Johan lät så spännande att han ville haka på. Leon ska få vara med mormor & gammelmormor och senare ikväll ansluter bonus-morfar J. Vi ska nämligen fortsätta ha en dag på tu man hand då vi bokat bord på italiensk restaurang och sedan ska se nedanstående underverk! Jag lovar - ingen har längtat mer än jag!!! Vad Johan inte vet är att våra fina vänner M & S ska med så det blir en trevlig överraskning för honom! 

 

Bild lånad härifrån.

Bästa: Att vi åker till fjällen till veckan!
I behov av förändring: Min mage... :'(
Leon : Kommer att få en toppendag med världens bästa mormor ²! Mys på hög nivå misstänker jag! :D
Väder: Strålande sol och med andra ord en alldeles underbar dag!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag överraskade Magnus med ordnad barnvakt och bio till premiären! :D



Har du provat att ta en sked honung nu och då? Mot magproblemet tänker jag... Men det kanske bara funkar mot virus...?

Låter inte kul i allafall....

2010-03-05 @ 11:09:10
Postat av: Lisa

Låter helt underbart! Men söta du var tusan kan det finnas en italiensk resturang i Ö-vik? Aldrig hört talas om det!! Mamma mia eller vadå haha?



Hoppas ni fick en underbar fredagkväll tillsammans du och din man! :)

2010-03-05 @ 22:58:29
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Nadia: Vad kul! :D Det måste han ha uppskattat?



Nej, jag äter silicea för fullt, och det går åt rätt håll...tror jag hann i tid denna gång. Måste bara vara lite snällare med mig själv, det har varit lite för mycket nu!



Lisa: Mamma Mia räknas väl, sedan Il Padrino. Men vi var på Gastronomia Italiana, vid Åhléns-garaget, mitt emot biblioteket du vet? Helt underbar mat!



Och ja, vi njöt till fullo! :D

2010-03-06 @ 07:36:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jamen så bra då!

Jag har aldrig tidigare fått symptom vid stress, men nu måste jag nog kapitulera och erkänna att det är därifrån mina utslag kommer från... började dyka upp för ett år sedan... grumfh... Tar sepia mot det. Plus smörjer med Aloe krämen jag köpte. Det är bättre nu. Får se hur de går. För jag behöver ju arbeta inifrån med det... :/ Alltså sluta stressa upp mig!



Jodå han uppskattade det! Mandus hade ju hört mig smida planerna på telefon under dagen, så när Magnus föräldrar dök upp på kvällskvisten och jag sa till Magnus "nu ska vi åka!" Svarade han "jo jag har förstått det, eller, din son är inte så bra på att hålla något hemligt, han har viskat till mig att vi ska på bio" Hehe - den lille lurifaxen! :)

2010-03-10 @ 22:18:47
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Nadia: Stress kan onekligen ställa till med mycket! :(



Vad roligt att det blev lyckat - trots en liten skvallerbytta! ;)

2010-03-11 @ 05:36:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0