Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Mer utvilad än vanligt, somnade kvart över åtta igår...sov som ett litet barn i natt. SKÖNT!
Gjort: Försökt svara på era kommentarer utan att lyckas, smort in tatueringarna, laddat för en tvättmaskin.
Gör: Bloggar och målar naglarna. Man blir galet multifunktionell som mamma! ;)
Planer: Tvätta, packa, förbereda middag och baka kanelbullar. Vågar mig nog inte ut på någon promenad...
Bästa: Det fantastiska flöde jag är mitt uppe i nu!
I behov av förändring: Magen som fortfarande blir kaotisk då och då sedan den helvetiska matförgiftningen i slutet av november. Det enda som hjälper då det kör igång är Imodium så jag har inte vågat läsa på förpackningen vad de innehåller...jag har testat allt annat! Homeopatmedel, huskurer, tips från andra som råkat ut för ofrivillig diarré, blåbär, Verum, ProViva, A-fil etc. Då jag säger allt menar jag allt, jag har nog glömt att räkna upp en massa här. :(
Leon : Sover ännu och kl. är snart 06. Varför rkan han inte ha sina "sovmorgnar" på helgen då inte vil kliver upp 05 oavsett vad? ;) Tror och hoppas att det är på väg att räta till sig igen nu då han somnat lätt flera kvällar i rad nu och sovit hela nätter. Men två tänder till uppe håller precis på att bryta igenom så om ett par dagar till kör det nog igång igen. Stackarn! Ändå mår han mycket, mycket bättre av de homeopatmedel vi ger. Tror han behöver andas och somna i fjälluft, det kommer att göra susen. Där går det inte att hålla sig vaken! :) *längtar*
Väder: Morgonrodnad på himlen och blåsigt. Men det ser ut att kunna bli fint idag! :)

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du provat mynta-te? Det lugnar rätt så bra för mig då jag får mina skov av magkatarr osv...

2010-03-08 @ 20:21:11
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Nej, det har jag inte! :) Tack! Vart köper du det???



Kramalin

2010-03-09 @ 05:57:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0