Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Idag är vi lite piggare men Johan har ont i halsen... :( Jag hade hoppats att detta skulle gå över innan fredag då jag har lönesamtal med min chef och sedan kommer ju helgen som bjuder på massa skoj! *hoppas, hoppas*
Gjort: Ja, ingenting skulle man kunna säga. Gett Leon homeopatmedel, ipecachuana & drosera är det som gäller vid krupp, men inte så mycket mer.
Gör: Passar på att blogga undan medan jag känner mig någorlunda.
Planer: Bli frisk!
Bästa: Att vi har varandra! ♥
I behov av förändring: Öppettiderna på Lyckobackens sjukstuga! ;)
Leon : Är lite piggare idag och feberfri nu på morgonen. Tror dock han har lika ont i halsen som oss andra för det verkar vara det han gnäller på grund av, inte krupp-rosslandet. Har inte nämvärt med hosta tack & lov!
Väder: Ännu en dag med fantastiskt strålande sol!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0