Leon ritar

För ett tag sedan beställde jag världens smartaste kritor från Ekokul; pedagogiska då de är motoriskt greppvänliga även för de allra minsta och bryts inte av lika lätt!

 

 

Dessutom är de tillverkade av bivax och vegetabiliska oljor och helt ekologiska! Det gör alltså ingenting om små barnmunnar vill utforska dem till en början.



Företaget bakom, Ökonorm, strävar efter att framställa material som är miljövänliga, giftfria och kreativa men som ändå håller högsta kvalitet. Detta genom att använda långsiktigt hållbara material.

Förra fredagen fick Leon prova på att rita för allra första gången! Vi klädde in ena bordsänden på köksbordet med ritpapper och sedan var det dags! Han ritade och ritade och fattade med en gång hur man skulle göra, han har väl pappas konstnärsgener i sig! ;)

 

  

Detta färdiga alster har jag storstilade planer med, ni får veta framledes! :D



Stolta mamman ♣



Kommentarer
Postat av: Malle o Zassa o Rakel

Å vilka bra, såna skall jag investera i när min töd blir lite större.

2010-04-02 @ 23:47:12
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0