Update söndag!

Idag fick jag sova till 5.45 (Johan sov nere i gästrummet med Tofu inatt) innan Leon vaknade för femtioelfte gången och inte ville somna om mer. Han hade 37,9 i feber idag så det är på väg åt rätt håll alldeles av sig självt, utan både homeopatmedel eller konventionell medicinering.

Johan är inte längre grön i ansiktet och har inte kräkts på över 15 timmar. Han har fått behålla både A-fil * och hemmagjord vätskeersättning * utan problem. Faran över för hans del! Utan att gå in på nasty details så tycker vi det känns som matförgiftning då händelseförloppet inte riktigt överensstämmer med magsjukesymptom. Återstår väl att se om Leon & jag klarar oss kommande dygn...

Jag vaknade dock med halsont imorse så denna helg går väl inte till historien som den mest skojiga! :S Jag lovar! ;)

Håller på att tvätta alla mjukisdjur här hemma, samt renbäddar och tvättar alla täcken & kuddar så att alla får sova renbäddat, nytt & fräscht ikväll!

 Bild lånad härifrån.

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: Ingrid Åsander

Näää, inte en matförgiftning till!!! Det var ju inte länge sen som du oxå däckade....Håller tummarna blå för er i dag, har röstat som en galning.

Kram till er alla.

Ingrid

2010-03-21 @ 14:14:07
Postat av: Lisa

krya krya krya och kramar på er!

2010-03-21 @ 15:48:13
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Erika

Så jobbigt att ni är sjuka! Krya på er och hoppas att det inte är magsjuka för då vågar jag inte komma och hälsa på nästa söndag ;)

2010-03-21 @ 16:15:18
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Ingrid Åsander: Jag vet! Galet! Tack snälla du, det värmer gott! :D



Lisa: Tack vännen! :)



Erika: Förstpr det, men jag tror inte det. Ingen annan har fått. Men vi får höras av innan helgen! :)

2010-03-22 @ 06:12:52
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0