Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Öm men ack så tillfreds! Krattningen i två intensiva heldagar satte onekligen sina spår! :S
Gjort: Läst tidningen, druckit té och pratat med Johan.
Gör: Läser lite mail och dricker mer té! ;)
Planer: På förmiddagen åker jag, Leon & CarolineHippo Treatment upp till Sollefteå för att besöka CarinaAmuletten! Jag får alltså tillbringa dagen med inte mindre än två av Ekonördarnas fina samarbetspartners! :D Vilken dag! Ikväll blir det som vanligt ANTM på TV. (Fick en gång frågan varför det enda jag följer på TV är just det och svaret är; att det är så olikt min egna värld att det blir intressant därför. Tror jag. Sen tilltalas jag av det estetiskt vackra och jag gillar att se deras foto-sessioner och make-overs.) 
Bästa: Att jag idag hittade en ny blogg som kommer att tilltala både mig och Johan!
I behov av förändring: Ingenting idag!
Leon : Har haft en toppenhelg då vi varit ute i princip all vaken tid, och i hans fall också tuppluren mitt på dan, och gungat, åkt leksakstraktor, kastat boll med vovvarna och provgått det nykrattade gräset. Har somnat som en stock både lördag och söndag!
Väder: Sol över världens vackraste by!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0