Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Varför är jag så trött? Är det vädret? Vande man sig vid sol och värme och nu då det är ruskigt, mulet, grått och regnigt blir man seg? Det bådar i alla fall gott för slapp-mentalitet!
Gjort: Kikat i lite nya böcker som jag ska kasta mig över framledes, himmel så underbart det är att kunna läsa!
Gör: Jag håller på att fundera lite över Leons lekplats Lillebo...det är bra att tänka till innan!
Planer: Idag blir vi bara hemmavid! Jag ska färga håret och fixa naglarna (man måste ju vara fin inför kommande helg så då byter ekomamman skepnad till glamourmamma! ;) ) och läsa lite. Och såklart leka med lilleman då han är vaken. Jag måste ju suga ur varje uns av mys innan det är dags för 9 augusti (jag börjar jobba igen) och vi inte längre får dela dagarna tillsammans. Huvva! :'(
Johan har grejor istan ikväll så han kommer hem sent. Då Leon somnat ska jag sjunka ner i sängen med en kopp té och "En ny jord".
Bästa: Att vi äntligen får fin-besök imorgon i form av min kusin och Leons tremänning. Härligt! :D
I behov av förändring: Att det som lagras och samlas i vattenlåsen i handfatet måste se så groteskt äckligt ut! BLÄ säger jag bara! Men, men, nu rinner vattnet undan snabbare än man spolar i toan. Yey!
Leon : LÄngatr nog efter sin sandlåda nu eftersom han fått någon liten leksak som passar i den. Förhoppningsvis kommer pappa hem med en ikväll!
Väder: Som sagt, mulet och regn.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju så underbart med nya böcker som ligger och väntar på en. Jag lånade "Lev livet fullt ut" på biblioteket igår så ikväll blir det läsning för hela slanten! Har ju hört så mycket gott om den (både från dig och andra) så ser verkligen fram emot att få "sätta tänderna" i den!!=)

Kram

2010-05-26 @ 07:24:29
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Anna: Ja, det är det bästa som finns! :D Vad kul att du har lite nytt att sätta tänderna i, det är alltid kul med nya boktips från folk och från alla våra fina läsare brukar vi få väldigt många matnyttiga tips!



Ha en fin onsdag!



Kramalin

2010-05-26 @ 08:06:40
URL: http://www.lyckobacken.se
Postat av: Stockholmsmamman

Vad underbart med en egen lekplats! Och vilket namn, Lillebo, vad kommer det ifrån?



Tack för en toppen-blogg, förresten! =)



/Suss

2010-05-26 @ 08:18:20
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Suss: Tack! Lillebo kommer helt enkelt från att det är en litens bo...Lillebo! ;)

2010-05-27 @ 05:26:10
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0