Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Mörbultad med glad!
Gjort: Kikat i tidningen och läst ett reportage om en regnbågsfamilj som var jätteintressant och välskrivet!
Gör: Dricker té och försöker lära mig nya datorn. :S
Planer: Vid lunch kommer gammelfarmor & gammelfarfar upp på sopplunch! Ikväll ska jag till Carolinebehandling vilket jag ser otroligt mycker fram emot. Sen ska jag skynda mig hem och somna på spikmattan, känner mig totalt utmattad! 
Bästa: Att det snart är helg och att vi ska ägna den åt trädgården och inte åt att skotta ihop 350 säckar spån!
I behov av förändring: Jag borde nog mjukas upp lite oftare för jisses så stel jag var igår!
Leon : Tyckte det var helgdags att gå på café igår och sken upp som solen då fina grannarna också kom in! Han charmade vännen S totalt och även de andra gästerna. Han kommer man verkligen att få låsa in, kommer att bli tjejtjusare på värsta Sune-manér! ;)
Väder: Himlen är fylld med jättevackra blå-gråa moln...de tornar upp sig i horisonten och jag njuter...det är så vackert här i byn!!!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0