Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Känner mig harmonisk & jordad idag. Vaknade med en lugn känsla i kroppen som känns alldeles underbar!
Gjort: Fixat till mig, klätt mig och smort in ansiktet och så, läst i tidningen.
Gör: Går igenom lite foton som ska flytta över till nya datorn.
Planer: Vi åker in till stan idag på mysuigt café för lunchdate med fin vän! Ikväll ska jag rå om mig rejält då jag ska testa Lindas ekologiska massage för första gången!
Bästa: Att Johan är klar med all spån-skottning! 350 säckar har han fått ihop. För hand! De köpte en bonde i en grannby för att ha till sina djur, kanoners va? :)
I behov av förändring: Nu har vi synkat ihop oss så pass, jag & Leon, att vi har tandvärk tillsammans...nackdelen är ju då också att vi gnäller tillsammans! ;)
Leon : Sover gott ännu efter en HEL natts sömn! Det är en lyx att vi har det som vi har det, och jag lovar att vi är medvetna om det och uppskattar det. :) Igår var han äntligen mindre snorig och hade fått lite hosta och det är ju karakteristiskt för att förkylningen är på väg att lämna kroppen. 
Väder: Soligt än så länge, men vart är värmen???

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, nu vill jag ha värme! menar du reuterdahls ;)?

2010-05-04 @ 13:02:49
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Japp, det var dit vi var! Åt en urgod sallad! :P

2010-05-05 @ 06:03:03
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0