En vän x 2 fick vänskapsväskan!

Kommer ni ihåg w2w-väskan jag fick för ett tag sedan?

I fredagskväll gavs den bort i försenad födelsedagspresent till två fina vänner i två försenade födelsedagspresenter (de är ett par) innehållandes ett ekologiskt massageljus, en massageboll, hot stone-massagestenar ett ekologisk vetehjärta, allt inköpt på Grön Gåva, samt en stooor förpackning Nag Champa-rökelse som är beställd hos Amuletten! Kortet kom från Kreativ Insikt och satte precis rätt ord på vad deras vänskap betyder för oss!




Jag har fyllt i att den varit på Lyckobacken en tid och nu hoppas jag den så sakteliga får resa vidare genom världen och kan glädja många på sin tur!

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Mary w2w

Kul! Håll utkit på hemsidan eller på w2w gruppen på fb så komer det en rapport om väskan så fort nr 5,10 eller 15 på listan hör av sig.



2010-05-19 @ 22:53:58
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Mary w2w: Det ska jag göra! :) Tack än en gång!

2010-05-20 @ 05:30:51
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0