Påminnelse

Fina läsare; glöm inte bort att skriva en liten rad om vilka Ni är och hur Ni hittat till Ekoblogg. Jag är så nyfiken på Er läsare eftersom Ni ökat så mycket på så kort tid! Jag skulle bli jätteglada om Ni kunde ta Er tid att göra det! :)

Kommer inte att hinna blogga mer idag eftersom jag har möte efter jobbet ikväll och inte kommer hem förrän
19:30, och då får jag gäster, och då vore det så kul att ha lite att läsa imorgon bitti då jag öppnar bloggen.

Må så gott idag, lycka och välgång till Er alla! ♣

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror att det var du som hittade till min blogg, sen så klickade jag in hit =)

Ska berätta om tivolijobbet någon gång, men nu tror jag att jag ska lägga mig och vila en stund. Ska jobba natt
så det känns som om jag behöver lite vila.

Ha en bra dag!
Kramen!

2008-04-07 @ 14:41:56
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Stämmer nog bra det! Jag hittade din via Annas.
Ja, du måste berätta om tivolijobbet, är hyfsat nyfiken!

Vad jobbar du med som jobbar natt?

Kramalin

2008-04-07 @ 17:12:58
Postat av: S

Jag hittade din fantastiska blogg via en vän som tipsade mig! ;)

2008-04-07 @ 20:20:03
Postat av: Sara

Hej Malin, jag är Sara :)
Jag hittade till din blogg genom att slumpa en bloggadress i adressrutan, så gör jag ibland. Jag tror iaf med största sannolikhet att det var så jag hittade hit.
En kul grej såg jag på TV nånstans. Beskriv dig själv med fem ord. Fem ord som kommer spontant om mig just nu, är:

- Glädje
- Tillit
- Väntan
- Officersflickvän
- Ensamhet

Har du ord?
Hoppas ni hade en finfin middag, och att du får sova gott och djupt inatt.
Kram!

2008-04-07 @ 22:22:39
URL: http://blissara.webblogg.se
Postat av: Malin Harju

S: Lät som en bra vän! ;)
Massa kramar till världens finaste S!

Sara: Smart att skriva in ett sökord i bloggadressen! :) Det ska jag testa någon gång!

5 ord om mig;

- Glad
- Lycklig
- Förväntansfull
- Trött
- Undrande

Ha en toppenhärlig tisdag!

Massa kramar!

2008-04-08 @ 05:25:57
Postat av: Susanne

Hejsan!
Visst bryr jag mer och mer om ekologiska grejer, det måste vi ju göra allihopa. Små bäckar bildar....

Men det är kul att du skriver om något annat också,
t ex häromdagen satt jag och lyssna igenom alla dina favoritlåtar.

Jag hitta din blogg tack vare att du hade en tävling, som jag hitta på någon annans blogg. Tror det är måååånga som hittar bloggarna på detta sätt, och därmed får fler läsare. Undrar varför ingen skrivit detta.... Du märker ju själv att det funkar!
Ha en fortsatt bra dag!!!!!!

2008-04-08 @ 06:42:59
Postat av: Malin Harju

Susanne: Jag tror också att tävlingar är ett bra sätt att locka folk till bloggen som förhoppningsvis stannar kvar sen för att de hittat något de gillar.
Sen är det dessutom grymt kul att få ge bort saker, det tycker jag är den stora fördelen!

Ha en toppenbra dag!

Kramar Malin

2008-04-08 @ 06:50:21
Postat av: Erika

Ja, Annas blogg är ju min favvoblogg här i bloggdjungeln =)

Jag jobbar med städ (tekniska kontoret. Har nyligen blivit golvvårdsansvarig och ska planera in sådant som vi får bokningar på. Nu håller vi på att fixa till golv på rönnen och där är det enklast att jobba natt när de boende ligger och sover.
Höll igång till två inatt så jag är lite trötter idag. Men inatt blir det nog lugnare, men det är inte säkert att jag kommer hem tidigare ändå eftersom det är mycket väntetid när boningen ska torka. Men det är roligt att göra lite annat utöver vanlig städning.

Hoppas att du har en toppendag!
Kramar.

2008-04-08 @ 14:36:02
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Aha! Då föll allt på plats med vad du jobbar med.

Som man säger; "Variation förnöjer"

Må så gott!
Kramalin

2008-04-08 @ 15:40:40
Postat av: Maria Ö

Hej Malin, Maria här, P:s lillasyster. Efter otaligt länkande från diverse bloggar hittade jag hit och läser nu din blogg med stor behållning. Lika roligt att läsa den varje gång. Eftersom min beau M i stor utsträckning är en eko/miljö pro-människa är din blogg perfekt för mig som genom din blogg får en massa spännande tips o inspiration, nu kan jag med andra ord impa lite på honom titt som tätt, all thanks to ekobloggen :-)

Skämt o sido, en blogg som din behövs verkligen i en djungel av Internetjunk.
Hoppas att allt är bra i norr, hojta om du har vägarna förbe hufvudstaden där jag numera huserar.

stor kram

2008-04-08 @ 19:19:28
Postat av: Malin Harju

Maria Ö: Hej gumman! Gud, så kul att du hittat hit! Det är fler "kändisar" som gjort det utan tips från mig, vilket får mig att ännu en gång konstatera att världen är liten samtidigt som den är jättestor!

Tack för dina fina rader, de värmer! Kul att du kan briljera inför M nu med hjälp av norrländsk inspiration! ;)

Allt bra med oss, jobbar, myser och står i! J ska till Umeå på fre och hänga med Storuman-boyen, trevligt!

Må så gott och hälsa M frå oss!

Kramalin

2008-04-09 @ 06:19:30
Postat av: karin

hej!
Jag tror jag hittade din blogg via en kommentar hos Underbaraclara. Just då visade du ditt hem och det var så vackra bilder och fint skrivet att jag nu tittar in varje dag. Tack för miljötips och positiva tankar!

2008-04-09 @ 15:44:33
URL: http://genuskarin.blogspot.com
Postat av: Malin Harju

karin: Åh, vad kul! Jag älskar Claras blogg! Vad roligt att du gillar vårt hem och det jag skrev. Tack! Du är så välkommen, härligt att mina försök till positiva tankar uppskattas!

Kramalin

2008-04-09 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0