Plans for today

Idag blir det en lugn och skön dag utan fullspäckat schema. Precis vad jag behöver nu! Ska åka och mysa med mormor en timme eller två och sedan bara njuta av ledighet tillsammans. Det är mulet och lite surt ute så det är verkligen upplagt för sällskapsspel, god middag och kanske en film ikväll. Kommer att läsa lite i "The Secret" också. Som en liten påminnelse om varför allt i mitt liv är så galet bra just nu.

Tänkte sätta penséer men snön satte käppar i det hjulet. Bär de just nu ut och in i en påse för att härda dem successivt. Ja, det går det också! Snart ska de i alla fall ner i den gamla gjutjärnsgrytan utanför dörren. Vårigt och fint!

Hur ser Er dag/kväll ut?

Kramalin ♣

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag föröker att läsa lite ur thesecret med jämna mellanrum. Har börjat läsa om den just nu för att påminna mig om allt bra som står där och för att hålla mig på rätt väg.

Idag ska jag ta en promenad runt höglandsjön och på vägen titta in hos min syster. Sedan blir det lugnt här med.
Men nu ska jag käka frukost, känner mig hungrig i magen =)

Ha en toppendag!
Kramar!

2008-04-12 @ 10:03:59
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Jag också! Jag läser i den då och då och det är toppen. Man glömmer så lätt annars, man behöver påminna sig.

Skönt att gå runt sjön, är uppvuxen i Gullänget så där har man både gått och sprungit som ung.

Ha en fin söndag!

Kramalin

2008-04-13 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0