Festligheter

Varför jag varit så borta från bloggen är för att en stor och trevlig 50-årsfest för mamma ägde rum igår och den tog tid att förbereda. Jag och min bror med våra respektive låg bakom allt och det tog tid att laga all mat själv till den buffé som var inspirerad av Italien. Det ät mycket som ska klaffa och jag kände att jag endast kunde rikta fokus på en sak i taget.

Vi hade en fantastiskt trevlig kväll och igår och nu är det över. Jag tror mamma blev jätteöveraskad och glad och det är allt som räknas. Det sjöngs sånger och hölls tal och ett bildespel med fragment ur mammas liv och från Italien spelades i bakrgunden hela kvällen!

  

Bilderna är från en italiensk buffé vid bjöd våra föräldrar på - 04 men det var snarlik touch på det igår! 

Nu siter jag och en utslagen vovve i sängen och tar igen oss, han fick också vara med på fest och fira sin "mormor" igår!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0