Sista dagen

Imorgon börjar jobbet igen! Har ju först varit sjukskriven och sedan haft semster så jag har varit borta lääänge känns det som! Längtar tillbaka till fina kollegor och underbara barn! Dessutom ska jag ju inte jobba så länge till, hoppas verkligen på havandeskapspenningen! Har ju mått okey i sommar men då har jag ju absolut inte gjort någonting som påfrestar på ryggen, och ändå har jag inte varit hundra. Denna sista vecka har verkligen satt sina spår på rygg, ryggslut, nacke och bäcken och plötsligt känns sju veckor långt att jobba.

Idag ska jag fylla i ansökningarna klart, tar tid med bilagor och grejor, och i veckan ska min chef få skriva under de delar hon ska, och sedan skickas det iväg. Då gäller det att hålla tummar, tår och att minnas att man är vad man tänker!

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0