Eko-pappa!

Antar att Johan ♥ tyckte jag får för mycket ego-boostning här på bloggen eftersom han flörtade med sig i en intervju i vår eminenta gratismagasin Tidningen 7! 93 % av alla Öviskbor läser den samt att den delas ut till nästan 30 000 hushåll och företag så nu kanske narcissisten i honom fått sitt för ett tag? ;)

Scrolla ner till sidan 3/16 för att läsa om vår favoritbutik Grön Gåva, om Rekolådan och om Johan som "undviker skitprodukter" och är på jakt efter choklad!
Där kan man också läsa om Elisabeth's digra arbete för att minska på plasten i vårt samhälle!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag såg den artikeln. Jättekul!

Jag tycker att de borde skriva om din blogg också. Den är ju jätteintressant för alla som vill veta mer om eko.

Har sett att allehanda brukar ha en artikel om bloggar på lördagar. Men där är det ju tyvär en gräns på att man ska vara 25(?) för att få vara med. Trist tycker jag eftersom det finns de över 25 som också bloggar bra.



Jag ser fram emot att dejta med dig efter jul, det blir kul (julrim ;o)



Kramar!

2008-12-07 @ 15:51:07
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja det var jättekul med artikel i tidningen 7 också och suveränt att just Johan blev med och fick sina kommentarer publicerade!



Jag har tipsat min journalist kompis på ÖA, länge sedan. Hon försöker dessutom leva ett mer milöjvänligt liv på den senare tiden så vem vet... Kanske hör hon av sig en dag! Ska påminna henne :)

2008-12-07 @ 17:53:17
Postat av: Malin Harju

Erika: Jag tycker också att de borde skriva om min blogg! ;)



Ja, det blir trevligt att ses, ska bli spännande att träffa någon som är en sådan fena på rim! ;)



Kramar i massor!



Nadia: Han kom hem och var mäkta stolt! :)



Åh, så kul! Det skulle ju vara jätteroligt! :D

2008-12-08 @ 09:40:57
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0