Make(n) till gåvor

Av Johan fick jag bl.a. "The Secret Gratidtude Book"

 Bild lånad härifrån

att använda tillsammans med "The Secret". Man skriver ner både det man är tacksam för som man redan har, men även det man önskar uppnå i framtiden. (Såklart skrivs detta också som tacksamhet i nutid över att man redan har det, detta för att man drar tills dig det man tänker...ni andra "Secreters" där ute vet vad jag menar.

 Bild lånad härifrån.

Jag fick också "Living wisdom with his holiness Dalai lama"

Living Wisdom With His Holiness The Dalai Lama (Box Set) Bild lånad härifrån.

- en alldeles underbar box med min stora förebild. Dessa klappar tycker jag säger rätt mycket om hur väl älskade Johan ♥ känner mig egentligen!

Tack rara!


 

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka bra julklappar.

Secret gratutyde boken skulle jag också vilja ha =)

Är det blanka sidor inuti?



2008-12-27 @ 22:01:33
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Det är som handdragna linjer i den. På ena sidan står det Gratitude now (där man skriver det man redan är tacksam för) och på den andra sidan står det Gratitude intensions (där man skriver det man vill uppnå). Fantastiskt vacker, under 200 :- på adlibris.

2008-12-28 @ 12:01:09
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0