Älskling!

Varje gång Johan fyller år känner jag stor tacksamhet till hans föräldrar för att de fick just honom och för att de gjort honom till den fantastiska person han är! Ödmjukare och givmildare person får man leta efter.

I mångt och mycket är han min stora förebild och jag skulle inte vara den jag är idag om det inte vore för min älskade make! Den kunskap, visdom och klokhet han besitter är få förunnade och vore det inte för min egoism så skulle jag vilja dela med mig av honom till hela världen!

Tack för att du finns och för att jag har fått den stor äran att dela mitt liv med dig!

Grattis på födelsedagen, finaste! ♥

Nedan är en bild från vårt bröllop då vi tillsammans utförde en ceremoniell handling för att befästa vår tvåsamhet och vår tillhörighet.





Kommentarer
Postat av: ingela

vad fina ni är! fint när också mannen bär vitt på bröllop! och vilken underbar klänning! min lotus är en finsk lapphund!

2008-06-18 @ 21:49:35
Postat av: Malin Harju

ingela: Tack! :D Ja, det var så vi tänkte; fint att båda bär vitt!



Vad kul att så olika hundar kan ha samma namn! :)



/Malin

2008-06-19 @ 07:25:06
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0