Frukt och saftiga saker

Har ju tidigare skrivit om att jag är så sugen på saftiga saker; juicer och melon, lemonad och ananas ligger i topp. I helgen gjorde jag den godaste fruktsallad jag hittills gjort; bananer, vattenmelon, jordgubbar, vindruvor och ananas.

Ska handla så att jag kan göra en sådan laddning idag med för då står den och blir kall i kylen ett par dagar (inte bananerna, de skivar jag direkt i portionsskålen) och är perfekt att frossa av då det är varmt och man vill ha något läskande. Passar perfekt till morgondagens bikini-aktivitet med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fruktsallad är så mumsigt!



Just ja, ni skulle till Italien också. Ser fram emot reseinlägget när ni kommer tillbaka därifrån. Det är så roligt att läsa. Och få drömma sig bort lite =)



Vilken värme vi har haft idag. Över 30+ Me love!



Kram!

2008-06-05 @ 19:52:02
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Fruktsallad is lovely! :)



Ja, Italien...ska bli hyfsat härligt! :D Har aldrig vart där heller så det blir en ny erfarenhet!



Som att bo på Lanzarote eller nå't, fattar inte att det är hos oss det är så här hett! Men skönt är det, hoppas det fortsätter!



Massa kramar!

2008-06-06 @ 09:24:36
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0