Idag är en sådan dag!

Jag har så mycket kul framför mig idag! På eftermiddagen ska Johan vaccinera Lotus och få hans tandsten borttagen. Under tiden ska jag vara hos mormor och mysa!
Kl. 15:30 har vi tid för ultraljud och det ska bli så spännande!!! Idag får vi se lill-hjärtat som ska komma och bo hos oss om ett tag! Vi längtar så efter dig, Krypet! ♥

Kvällen avslutas med att jag och bästa C ska, på riktigt modebloggs-manér, se "Sex and the city: the movie" på bio. Härligt! Misstänker att jag kommer att stupa i säng då jag kommer hem för imorgon blir det en rätt lång dag med packning åt oss och Lotus, kopiering av pass och reseplan, lunch med mamma och bror, visit på landet med all information om Lotus och en massa mys med sistnämnda eftersom vi ska vara borta från varandra sen i så många dagar!

Hoppas nu att halsontet och den begynnande snuvan håller sig i shackt! Ska gå och göra neti nu för att rensa näsan och bihålorna och det brukar gör susen!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag måste gå och se den där filmen snart, alla skriver så bra om den så att jag känner mig lite sugen =)

Får se om jag kan övertala någon att följa med. Jag vet ju att M kommer att totalvägra om jag frågar honom, hehe.

Men det blir nog inte än på två veckor...undrar om den visas så länge.



Massa kram!

2008-06-25 @ 18:17:12
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Den var verkligen jätte-jättebra! Inte fullt så förutsägbar som jag trodde!



Jag är glad att jag och C kunde se den för Johan hade också totalvägrat. Kanske om jag inte haft några tjejkompisar, men det är nog endast då!



Hur som helst var det en helt underbar mode-kavalkad så jag skulle kunna se den igen bara för det!



Kram på dig!

2008-06-26 @ 06:28:13
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0