Present på posten

Johan och jag får ofta rolig post! Det är sällan det kommer enbart tråkiga kuvert utan det brukar finnas ett litet guldkorn eller två då och då som sätter guldkant på tillvaron.

Igår kom ett sådan kuvert. Ett vackert kort med varg-motiv av tree free-material så att inte miljön ska belastas. Från en vän som tänker lika som jag och som vet vad jag uppskattar. Innuti kortet var det vackert skrivit och där fanns också en present. Ett vackert halsbamd med 4 skira löv i genomskinligt glas; ett för mig, ett för Johan, ett för Lotus och ett för Krypet i magen. Fick också med fler löv så att halsbandet kan utökas i takt med att familjen eventuellt gör det.

Ett stort tack till min vän "Sara och hennes hjärta!" för den vackra och extremt passande presenten!

 

Det stod i kortet att vi "är vackra, fria själar" och det stämmer nog; vi är fria som löven i vinden, det är så man finner lyckan!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken fin gåva =)



Jag mår lite bättre nu, är fortfarande lite snuvig men det håller på att ge med sig som tur är.



Hoppas att du har haft en bra dag i sommarvärmen!



Kramar.

2008-06-04 @ 17:29:27
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, det var så himla gulligt! S är en gammal gymnasiekompis till mig!



Skönt att det kanske håller på att ge med sig för dig! Trist att vara sjuk den här årstiden!



Jag har haft det toppen, fogarna är som vanligt och jag är himla trött, men jag är så lycklig så det går inte med ord att beskriva!



Bara 10 arbetsdagar kvar nu, håller på att somna på jobbet så jag måste få ledigt snart!



Massa kramar till dig!

2008-06-04 @ 19:04:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Sara och hennes hjärta!

Så glad för att ni uppskattade presenten!

Kan hur lätt som helst tänka mig in i hur du känner dig med lilla livet i magen... :)

2008-06-07 @ 21:05:17
Postat av: Sara och hennes hjärta!

Och som sagt, det var en liten symbolisk grej, men att ni skapat ett liv som kommer att springa runt i denna värld och sprida glädje till alla, det måste ju bara uppmärksammas och firas!

2008-06-07 @ 21:06:52
Postat av: Nad

Verkligen fin gåva! Fint gjort!

2008-06-07 @ 22:20:55
Postat av: Malin Harju

Sara och hennes hjärta: Vi blev jätteglada! :D Jepp, du om någon vet ju! ;)



Tack för att du uppmärksammar vårt mirakel lika mycket som vi!

Ha detbäst och hälsa hjärtat!



Kramalin



Nad: Ja, det var så himla rart! Så'nt värmer i hjärtat!



2008-06-08 @ 08:43:15
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0