Yesterday's pics

Lägger upp lite blandade bilder från gårdagen så kan ni kika på dem medan jag åker på äventyr!

Ha en toppen-fin lördag, kära läsare!



 
  Lotus tror han är människa och ligger i solstolen och bättrar på brännan. Självklart har favoritbollen fått följa med upp, annars kanske någon kommer och tar den!

  Det är slående vackert där ute...

 Flitens hand arbetar så att vi ska få fint! :D

  En familj med sädesärlor hade byggt bo ovanför altanen. Har inte målat där utan tar det i höst för att inte störa dem nu då ungarna kläckts!
Mamma ärla satt och höll hov på skorstenen med näbben full av flugor!

 Lotus sover gott i skuggan. Söten!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så söt han är lilla Lotus =)



Idag har jag tagit det rätt lugnt. Bortsett från att jag håller på att överraskningsstäda köket hos min syster. De är bortresta över helgen och jag är katt och blomvakt. Så jag hoppas på att hinna klart köket imorgon innan de kommer hem.



Hoppas att du har en härlig dag!



Kramar.

2008-06-07 @ 15:27:51
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ja, han är rätt go'! ;)



Men gud så snäll du är! Hon kommer att bli jätteglad ju, vilken fin sak att göra! Vill du vattna våra blommor då vi åer till Italien? ;)



Ha det bäst!



Kramalin

2008-06-08 @ 08:53:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Han är för underbar Lotus, finpojken! Vad roligt att han också har blivit en badare.



Nu ska jag dra på mig arbetskläderna och ansluta mig till Annti och måla huset. Sköt om er! Kramar!

2008-06-08 @ 09:57:02
Postat av: Malin Harju

Susanne: Tack, men han har ju lika fina syskon och halvsyskon! ;)



Vad duktig du är som ska måla! Hoppas ni har som vi, halvvarmt och lite mulet. Skönare att måla då än i gassande sol!



Kram och hälsa Annti!

2008-06-08 @ 10:43:25
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, den bollen känner jag igen. Vi har en likadan. Jag blev sugen på att maila någon bild till dig på mina föräldrars hund, hoppas att det är ok.

2008-06-10 @ 11:55:26
Postat av: Malin Harju

Petra: Jamen gör hemskt gärna det! Vore jättekul! Mailadressen finns ju under min profilbild!

2008-06-10 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0