Isabelle wannabe

Jag är lite sugen på denna frisyr. Vad tror/tycker Ni? Det är ju egentligen samma frisyr jag har fast denna är längre. Vet att jag har den lagom till sommaren och jag kör på  nu (mitt hår växer extremt fort) så jag måste bestämma mig innan jag ska klippa mig nästa lördag. Ska jag spara ut det så klipper jag mig inte då utan väntar en månad till tills i början av maj och trimmar till det lite då. Sedan får det växa igen tills innan min födelsedag i juni, då tror jag att det är så som Isabelle Halling har det.



Bilden är lånad från TV 4's artikelarkiv!

I överlag har hon en skön stil som jag lätt skulle kunna kopiera rakt av! Man kan kolla in lite stylistjobb som hon gjort exempelvis här!

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja tro det bli kanonfint även om jag inte var så himla översvällande i morse :). Kram!

2008-03-25 @ 10:30:45
Postat av: Malin Harju

Johan: Ha, ha, det låt bra det! Älskar dig!

2008-03-25 @ 11:16:30
Postat av: Erika

Det är en fin frisyr, tror att du skulle passa i den =)

Nix, jag har inte kollat vilket pris kitchen har. Får ta en sväng förbi där när jag är inne i stan nästa gång.

2008-03-25 @ 15:08:33
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Erika: Tack! Om inte annat så är det ju bara att klippa det igen!

2008-03-25 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0