Massage

Jag har en liten ovärderlig pärla i mitt liv. En liten B som oftast var fjortonde dag möter upp mig i vita kläder, för mig till ett mörkt rum fyllt av tända ljus och aromatiska dofter. Denna B tar mig sedan till paradiset och tillbaka för 150 :- Om det är värt det? Min bäst välinvesterade 300 :- någonsin!

Jag gillar den taktila känslan av hennes händer på min kropp, och trots att vi inte pratar under denna timme så känns det ibland som om hon vet mer om mig än någon annan. Efteråt dricker vi ett glas vatten i hennes kök och pratar vettiga saker.

Jag gillar mitt B, hon är en ljuspunkt i min redan så ljusa tillvaro! ♣

Ikväll 18:00 är det dags igen, och jag är redo att ta emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0