Dagen

Igår städade jag hela lägenheten + toaletten, handlade, gjorde bort en massa ärenden (bl.a. så bar jag 7 000 :- i småmynt till banken och det var tuuungt!) bakade två kakor till gästerna igår och röjde ordning lite bland prydnadssakerna så jag förstår att det känns i de nedre regionerna idag!

Dock ska vi (jag, Lotus och bebismagen)  inte göra mycket idag; slappa på soffan, göra en ekologisk potatis- och purjosoppa till middag, läsa, dricka sjuka mängder té ur gjutjärnskannan för att höja blodvärdet och ikväll ska vi (läs Johan ♥) spackla lite på de ställen som ska bättringsmålas innan bebisen kommer innan det blir dags för lite eko-choklad provsmakning, lite eko-chai té och "Idol" och "Desperete Housewives".

Ja, även eko-nördar ser på TV ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Duktiga du som städat hela lägenheten =)

Jag skulle vilja se 7000:- i mynt. Så många småslantar har jag aldrig sett någon gång. Kanske nästan som att man skulle kunna bada i dem som Joakim Von Anka ;o)



Kram på dä!

2008-09-30 @ 15:48:12
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Ha, ha, kände mig dock mer som farmor Anka då jag släpade min eko-tygkasse Storgatan ner! ;)



Nu är det i alla fall skinande rent hemma, och det känns toppen!



Ha det bäst, fina du!



Kramalin

2008-09-30 @ 20:56:15
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Bjorn

Kapa några 100 000 sossepack



Kapa några 100 000 sossepack

Det är det enda som kan rädda Sverige långsiktigt - både nu födda och ofödda.

Bränn ner deras välsammankomster

Bäst hade ju varit att UFO helt enkelt hade strålat sönder deras huvuden så de dött av svår hjärnförlamning (tumörer i deras sosseskalle)

1 miljon

Även ”ledande företrädare” = allt mot dessa (från bilar till uppsägning och försäkringar/pension)

Dvs döda packet (man har ju många gånger tänkt tanken - ju fler 1000-tals desto bättre)

En lite uppoffring för det storas välmående och förbättring

Det är det enda sättet att vinna långsiktigt



http://dagestanmetoden.blogspot.com/

2008-11-01 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0