Delfiner och stilla hav

Jag har alltid fascinerats av delfiner. Detta vackra, strömlineformade djur som är så otroligt intelligent. Jag gillar delfiner så mycket att det sitter en tribal-variant intatuerad ovanför mitt högra skulderblad och har gjort så sedan 16 års ålder. 

Imorse drömde jag att jag simmade med delfiner i ett stilla, azurblått hav. Vi bara var tillsammans men det härligaste var att jag var gravid i drömmen med och jag minns att jag tänkte att detta var något bebisen skulle bli lugn och harmonisk av eftersom jag mådde så bra av upplevelsen. Det kändes otroligt verkligt då jag vaknade och denna känsla ska jag bära med mig idag.
Ett härligt sätt att avsluta natten och starta dagen med!

 Bild lånad härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0