En morgon-utmaning

Jag har blivit utmanad av Susanne som är min kloka och fina whippetvän!

5 saker i min frys: Bär, förvällda grönsaker, veg-produkter, hembakt bröd, hembakta kakor.

5 saker i min garderob: Klänningar, leggings, tunikor/stora T-shirts, koftor och sjalar.

5 saker i min väska: Mobil, kalender, mitt överlevnadskit (sy-kit, plåster, eko-halstabletter mm.), min lycko-Buddha och nycklar.

5 saker i badrumskåpet: Dr. Hauschka-produkter, hemmgjorda parfymoljor, saltstens-deo, nässköljningskanna och pincett.

5 saker i min bil: Hundbur, graviditetsbälte, CD-skivor, en filt och en Mora-kniv.

5 saker i mitt kylskåp: Ekologisk havremjölk, en massa grönsaker (många är gröna och järnberikade.), ost, hemmagjort smör och hemmagjord sylt.

Den som känner sig utmanad får gärna svara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0