M925

Rara Magdalena på M925 är den som låg bakom leveransen av paketet som kommit med posten! Innuti låg ett till likadant armband som det jag redan har med meditations-mantrat på men på detta stod "MINDFULNESS". Det fanns också ett smycket, en bricka att hänga i en kedja, där det står "Believing is the beginning". Båda är fantastiskt fint handgjorda och i brons, ett material som jag verkligen tilltalas av!

Nu har jag med mig två affirmationer till varje dag, jag älskar det!

 De suddiga bilderna till trots kanske ändå ger en liten hint om hur de ser ut? De svarta armbanden är två hematitarmband ja köpte i Italien och som jag burit sen dess!

 Jag är väldigt förtjust i denna! Gillar den enkla, stilrena känslan som ändå förmedlar något som betyder så mycket för mig! Guldkedjan är en gammal trotjänare som är mjuk, skön och följsam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0