Hockey-änka? Jag?

I detta hushåll är intresset för hockey extremt dåligt, för att inte säga obefintligt. Vi bryr oss helt enkelt inte! :) Dock har vi genom åren lyckats snappa upp att en namne till kära maken spelar i Luleå och är tydligen hyfsat duktig på det han gör. Igår spelade Sverige en match i LG Hoeckey Games och tydligen gjorde denna namne en bra match. En så pass bra match att en främmande och trogen hockeysupporter kände sig manad att leta rätt på svärfar's telefonnummer och ringa för att gratulera till den duktige sonen! *ler*

Själv är jag stolt över att Johan nu målar tennfigurer vid köksbordet bredvid mig, bra mycket mer unikt än att spela hockey i den här sta'n och det gillar jag!

You go, älskling!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vad roligt!

2009-02-08 @ 13:03:42
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Lisa: Ja, det tyckte jag med! :)

2009-02-09 @ 10:03:05
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Vilken annorlunda hobby! Visst får man se hur de ser ut någon dag när vi kommer och hälsar på? Min värdpappa i USA hade ett stort intresse för dessa gubbar med och byggde upp krigsfält osv med dem plus alla detaljer runt om.

2009-02-09 @ 11:51:37
Postat av: Malin Harju

Nadia: Han har vunnit tävlingar med sina! Och ja, det finns krigsfält uppbyggda till dessa också! ;)



Klart ni får kika på dem, han är sinnesjukt duktig!

2009-02-10 @ 08:56:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0