Update sömn!

Förstår ni hur underbara dinkelkuddarna är? Vi slocknar som små barn på kvällarna, säger knappt godnatt utan slumrar med en gång.

Förstora bild... Bild lånad härifrån.

Då jag skrev om dem tidigare trodde jag aldrig att de skulle kännas så bra! De är väldigt tunga och inte fluffiga på något sätt, men om man som vi har tidigare erfarenhet av Tempur och är nöjd med dem så kommer man att älska dessa. Man kan liksom arrangera dem på ett visst sätt så behåller de den formen, trots att det bara är dinkel i, de "flasar" (norrländska för tappar formen) inte ut.

Dessutom känner jag redan av dinkeln's välgörande egenskaper eftersom mina nackbesvär minskat radikalt på bara några nätter!


 

Kommentarer
Postat av: Nadia

Så häftigt!

Synd att både födelsedag och jul är så långt bort annars vet jag vad som skulle stå högst på toppen av önskelistan :)

2009-02-09 @ 11:49:08
Postat av: vintageretroprinsessa

Härligt att ni sover gått om natten med dinkel :)

underar på denna till kenny :) om det skulle kunna vara nåt för han :)



Massa kramar till er

2009-02-09 @ 19:21:11
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja, det hade varit passande! :)



vintageretroprinsessa: Tror Kenny skulle älska en sådan!



Kram, kram, kram!

2009-02-10 @ 08:55:24
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0