Platt fall

Igår då jag ammat Leon för natten sprang jag lite snabbt utför vår trapp (notera att jag aldrig gör detta med Leon varpå chansen är minimal att detta skulle inträffa då jag bär honom!) eftersom jag kom på då jag ammade honom att fläkten till tumlaren inte var påslagen och det var tydligen viktigt att jag tjänade in 1 ½ sekund då jag var på väg att göra det. Lotus satte iväg efter mig utför trappen så för att inte snubbla på honom försökte jag parera (istället för att stanna som jag annars gör) och då föll jag...

Har världens största blåmärke, ca. 12 cm. långt, i ryggslutet, ont i svanskotan, en lättare strukning i handleden och ont i tummen på den andra handen. Dessutom fick sig nacken en törn samt ena vristen.

High 5! Och jag som ska ut och dona i trädgården hela dagen medan Johan reglar klart vindskyddet och staplar klart veden.


Kommentarer
Postat av: S

Men huvva, måste vara försiktig i trappen! Eller skaffa sån trapp-lift som går upp efter räcket... är själv lite sugen på en sådan, trist bara att det skulle ta 5 minuter att stiga upp en våning. ;)

2009-07-22 @ 10:43:55
Postat av: Loa

ajajaj...

2009-07-22 @ 17:38:05
URL: http://www.ecolocobloggen.blogspot.com
Postat av: lisa

Aj! Inte lätt alla gånger. Hoppas det går över!

2009-07-22 @ 22:06:04
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Nadia

Å du som redan har ont i nacken.... har du varit och kollat dig? Låter som att du skulle behöva vila och ta varma bad istället för att jobba. Kan hända kan du behöva hjälpa kroppens läkning med något homeopatmedel...

Krya på dig! Hörs!

2009-07-22 @ 22:47:19
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Nu känns det bättre! Mitt "vanliga nackont" ger med sig med tiden eftersom jag bara ammar morgon och kväll nu. Är mest svart-lila på rumpen nu! ;)

2009-07-23 @ 09:15:07
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0