Ljuv musik för örat

Vid den sista tävlingen var det en läsare som efterlyste mer musik. Här kommer två artister jag på sistone upptäckt och kommit att fullkomligt avguda. Att de båda är svenska känns extra kul!

¤ Mont Mardié

Här gör Mont en fantastisk svensk tolkning av Rihanna's "Umrella". Visst är den underbar? Det gör liksom lite ont innuti då man blir så här berörd!

¤ Caroline af Ugglas

Vem kan glömma "Snälla, snälla" från Melodifestivalen? Inte eko-mamman i alla fall! :) Jag njöt av varje minut och hoppas verkligen att hon tar sig vidare till Globen!

Skivor av de båda är beställda och på väg hem till brevlådan bredvid den blå dörren i Örnsköldsvik. Åh, så jag längtar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, vilken underbar låt han gjort Mont Mardié. Verkligen helskön. Däremot håller jag inte med dig om Caroline af Ugglas - hon gör, i mina öron, gräslig musik.

Men vilken tur att smaken är delad liksom baken:) /Kram mamma

2009-03-04 @ 08:59:05
Postat av: Malvalin

Jag gillar C af Ugglas! Där har vi känsla i utspelet vad hon än gör.

KramM

2009-03-04 @ 19:32:53
URL: http://malvalin.blogspot.com/
Postat av: Lisa

åh jag måste lyssna :D

på bägge.

2009-03-04 @ 22:25:22
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

mamma: Kul att du gillade Mont! :)



Malvalin: Ja, jag håller med dig, M! Hon är toppen! Kramalin



Lisa: Vad kul, gör det!

2009-03-05 @ 06:48:11
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0