Ambassadör

Kommer ni ihåg att jag bloggade om Natura Femme för ett tag sedan och om den fertilitetsdator, Lady-Comp, de gett mig?



I alla fall så ska jag vara ambassadör och ett ansikte utåt ur marknadsföringssynpunkt för denna fantastiska produk. En stor ära som jag tar på stort allvar!

Tack och bock det varmaste! :D

Hittills så fungerar vi riktigt kompatibelt ihop, jag & min Lady-Comp! Ett alarm ringer kl. 05 varje morgon (har valt samma tid på helgen som på vardagarna) och på en minut har tempen kollats och registrerats och sedan kan man somna om om man vill. Det är lätt att gå tillbaka och kolla hur många dagar det var sedan senaste mens eller kolla hur lång cykel man har. Efter varje gång man tempat lyser en lampa som indikerar ägglossning eller ej. Dock har detta inte uppnått full effekt ännu eftersom jag bara använt den i 6 veckor samt haft "spralliga hormoner" eftersom jag delammade tills för en vecka sedan. :)

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0