Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Små-förbannad och lite upprörd över detta! *morr, fräs, bit, riv, klös*
Gjort: Läst morgontidningen och ätit frukost.
Gör: Tittar på Leon & Johan som busar och skrattar! *lycka*
Planer: Skissa på hur kommande tatuering ska se ut, ringa tatueraren, läsa och senare fredagsmysa med Idol!
Bästa: Att vi kom på en så bra idé igår!!!
I behov av förändring: Bloggens påhitt om ny-design! :(
Leon : Lät mamma & pappa sova ut till 08 idag (som vanligt på helgerna!) och borstar just nu tänderna med pappa! Gillade att vara på kalas igår och lekte med tremänningen A! :D
Väder: Mulet med analkande snö i luften. Yey!

♣ 

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej, nu måste jag fråga för du har skrivit det några gånger och jag blir lika förvirrad alla gånger. Tremänningen? Vad är det? Är det något norrländskt uttryck som jag som skåning inte förstår?

2009-11-13 @ 14:59:46
Postat av: Anna

Vad spännande med en ny tatuering! Jag har själv länge funderat på att göra en men tvekar lite, till viss del för att jag är rädd för att det man sprutar in i kroppen ska vara skadligt för en. Och för miljön...

Hur går dina tankar kring detta? Berätta gärna det du vet om hälsorisker och dylikt!

2009-11-13 @ 17:45:43
Postat av: Nadia

Vad planerar du för tatt nu då????

Jag hade tid för en men fick rethosta så jag fick avboka... Har två på gång. En liten och en stor som inte kan bli av förrän vårt eventuella tredje barn är fött... :D

2009-11-13 @ 19:45:07
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Petra; Likvärdigt med era sysslingar & pysslingar ;) så har vi trmänningar & fyrmänningar. Jag och Leons trämänning A's mamma är alltså kusiner. Då Leon & A själva får barn blir de barnen fyrmänningar med varandra. :)



Anna: Det enda jag vet är att det i Sverige ska vara gift- och blyfria färger. Har aldrig mått dåligt av, eller känt av mina tatueringar.



Nadia: Lite med olika symboler. Jag sparar ju några platser på kroppen till kommande barns hyllningstatueringar så det här är nära en redan befintlig. :D

2009-11-14 @ 09:02:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0