Clara i hetluften - (micro)vågar stå emot!

Efter mitt inlägg om att vi valt bort micron har fler skrivit om hur de gör, läs om både Lisa och Clara genom att klicka här och här. Claras läsare engagerade sig till 100 % och där finns fakta (?) både för och emot. Tänkte att ni kanske var intresserade av att läsa det?

Och nej, jag har inte hittat kattmats-studien så nu slutar jag leta och inväntar svar från Tommy (dock är han inte så duktig på att svara på mina mail). Jag vet inte om den inte finns webbaserad eller om det inte finns dokumenterade fakta kring den. Clara tar dock upp olika källor som jag finner relevanta så ni kan ju kolla där om ni vill få mer vatten på kvarnen kring hur jag tänkte.

Malin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0