Brunkullans sommarsatsning!

Vår samarbetspartner Brunkullan som gör fantastiska eko-téer i Jämtland satsar nu lite inför sommaren och lanserar två nya smaker av is-té; ett rooibos och ett grönt!

ISTE RÖTT ISTE GRÖNT

Det röda med en fräsck smak av mango och jordgubbe med toner av citrongräs och lite hibiskus, nypon och äpple. Basen i teet är honeybush och rooibos, därför passar även rött iste att drickas varmt.
Det gröna smakar gott av päron och mango samt en speciell och fräsch ton av kinesisk jasmin och citrongräs. Basen i teet är en grön sencha, därför passar även grönt iste att drickas varmt.

Jag gillar att téerna även kan drickas varma för då "binder man sig inte vid" att köpa speciella téer till just is-té. Jag är lite små-sugen på det röda eftersom jag är ett roobios-freak och vet med mig sedan tidigare att is-té gjort på just det är galet smaskigt en varm sommardag!

Bara att klicka runt i webbshoppen för att enkelt och snabbt få hem dina goda Brunkullan-favoriter!

Malin ♣




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset! Sist jag köpte te blev det Brunkullans gröna med citron och det gav verkligen mersmak! Både doften och smaken är helt suverän! Jag kan sitta med näsan i teburken en lång stund och bara njuta=)

Dags att klicka hem lite nya smaker nu, det där gröna istéet är helt klart en kandidat!

Kramar till er!!

2010-06-03 @ 12:06:17
Postat av: Lisa

åh vad gott med iste!

2010-06-03 @ 12:30:29
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Henrik/enbättrevärld.nu

De har även ekologiskt och Fairtrade iste på Baristas caféer numera :) Härligt att det sprids!

2010-06-03 @ 14:06:51
URL: http://enbattrevarld.nu
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Anna: Jag vet! Så gör jag med! Underbara dofter som blandas!



Kramar tillbaka!



Lisa: Supersmarrigt!



Henrik: Vad härligt, det blir små ringar på vattnet som växer sig större och större... :D

2010-06-07 @ 05:35:46
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0