My foot is burnin' and my legs are hurtin'

Ja, då var gårdagskvällen hos Zid till ända och nu pryder ugnsluckan från vår Husqvarna 3027 min fot!



Förutom att jag tänkte att det kunde vara en kul tatuering på ett diskret ställe så representerar faktiskt den otroligt mycket för mig; den för oss livsviktiga flytt vi gjorde för snart ett år sedan, det genuina med vårt sätt att leva nu kontra hur det var inne i den stressiga stan och det faktum att vi, med detta nya sätt att leva, tagit ett steg bort från det stereotypiska sättet många anser att man "ska bo på".

 

 

Detaljerna är galet välgjorda, om ni klickar på bilderna blir de större och kolla in gradantalen han fått in! Man fattar inte hur litet de kan göra...men han gick och hämtade den allra tunnaste nål de använder och drog tunnt, tunnt!

Jag vet att mina vänner funderat kring om det skulle göra ont, men det gjorde det inte. Men jag tycker ju inte att det gör det att tatuera andra ställen på kroppen heller. Tycker man att det gör ont kommer säkert detta att göra det med. Det som gjorde mest ont var att benet inte fick någon blodtillförsel under nästan 2 timmar.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Marita Parwén

Den var verkligen välgjord och annorlunda, jag har funderat på att tatuera in ett oum på höger vrist men inte kommit mig för att göra det pga olika anledningar. Jag blir mer och mer sugen när jag ser dina tatueringar.

Ha en bra dag!

Kram

2010-03-10 @ 08:08:16
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Marita Parwén: Åh så fint det lät! Vad kul att du blir sugen nu, jag har en massa fler på lager som jag kommer att göra under olika tillfällen i livet. I juni kommer blommorna att bli klara (de som visades i helgen som gjordes i fre) men sedan blir det nog inget på ett år...



Detsamma finaste du!



Kramalin

2010-03-10 @ 08:39:39
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla i Hjälta

Den bästa jag sett hittills - ever!!! Vi älskar vår vedspis också!

2010-03-10 @ 10:09:21
Postat av: Nadia

Häftigt! Vilka detaljer! :D

2010-03-10 @ 21:54:20
Postat av: Lisa

oh häftig tatuering!

2010-03-11 @ 00:22:57
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Pernilla i Hjälta: Tackar! Jag gillar den otroligt mycket också! :D



Nadia: Ja, Zid är otroligt duktig! Han satt dock länge och pillrade med de nästintill minimala siffrorna! ;)



Lisa: TACK!

2010-03-11 @ 05:30:57
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0