Smarriga praliner

Igår gick jag förbi alltid lika trevliga Ingrid som har Två Fikon här istan. Ett ur-mysigt ställe där man alltid känner sig lika välkommen! :) Ni bara måste äta där, rekommenderas varmt!!!

Uppdraget var att införskaffa några eko-praliner inför helgen och denna gång fick vita med karamellmousse och mörka med apelsin följa med hem i väskan!

 

 

De var båda farligt goda men jag kände mig riktigt sötsugen så den vita med karamellmousse föll mig mer i smaken just igår, medan Johan höll mer på mörka med apelsin! :P

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mumsiga de ser ut! Vilket hantverk! Det här är helt klart en anledning så god som någon annan att snart åka och hälsa på sambons föräldrar i

Ö-vik=)

2010-03-13 @ 08:42:34
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Anna: Men så trevligt med släkt i Övik! Ja, det är verkligen en anledning! De smakar ljuvligt!

2010-03-13 @ 10:32:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh så himla gott. måste köpa någon gång :)

2010-03-13 @ 22:27:46
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ingrid Två Fikon

Tackar för den fina komentaren; lilla tåren ville komma fram, blev så rörd. TACK! Synd att jag var så stressad när du kom in, ni är alltid välkomna vare sig ni handlar eller ej. Hälsa Johan och pussa på lillgrabben

2010-03-14 @ 01:19:50
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Ja, det måste du! :) Perfekt att ta med sig till någon som vill muntras upp och älskar choklad!



Ingrid Två Fikon: Men du, den kom direkt från hjärtat så allting stämmer! :) Vi pratar mer en annan gång då ni inte är fullbokade! ;)



Johan hälsar tillbaka och Leon tackar för pussen! ;)



Kramalin

2010-03-14 @ 07:49:18
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0